הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

5/20/2005 5:00:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  ניב עם תוכן  למישהו יש ניסיון עם מניטו בלק אליט
נושא: למישהו יש ניסיון עם מניטו בלק אליט תאריך: 5/20/2005 5:00:00 PM
מחבר/ת: ניב

2004 שמן קפיץ אם כן יש לי בבקשה כמה שאלות אליו
תודה


חזרה לפורום