נושא: אני נמנע מלהמליץ תאריך: 5/21/2005 12:44:00 AM
מחבר/ת: שחר שטייף
אם יש לך התלבטות בין מספר דגמים אני ממליץ שתעלה אותה לדיון באחד הפורומים ותקבל חוות דעת של משתמשים.
עם זאת - ברמת המחיר שאתה מציין המדד היחיד שחשוב הוא הנוחות. האיבזור באופניים ברמת מחיר זו ממילא דומה וההבדלים ברובם זניחים.
|