טקסט הודעת פורום
12/7/2003 8:59:00 AM
גל
אבד גלגל קדמי אתמול (שבת) בקדימה
נושא:
אבד גלגל קדמי אתמול (שבת) בקדימה
תאריך:
12/7/2003 8:59:00 AM
מחבר/ת:
גל
מוקדם מאוד בבוקר, נשכח ברחוב הרצל מול המשמר האזרחי.
טלפון 058281929
חזרה לפורום