הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

12/7/2003 8:59:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  גל עם תוכן  אבד גלגל קדמי אתמול (שבת) בקדימה
נושא: אבד גלגל קדמי אתמול (שבת) בקדימה תאריך: 12/7/2003 8:59:00 AM
מחבר/ת: גל

מוקדם מאוד בבוקר, נשכח ברחוב הרצל מול המשמר האזרחי.
טלפון 058281929


חזרה לפורום