נושא: אופני מדבקה בזול - JEEP - שווים 500 ש"ח? תאריך: 5/22/2005 3:33:00 AM
מחבר/ת: Yarl
Jברה? אני חדש פה? אבל רוכב מילדות(לרוב כביש). הזמנתי אופניים זולים (2 בולמי זעזועים, מותג SHIMANO ,JEEP הילוכים) ב-500 ש"ח, מה דעתכם על יחס איכות-מחיר שלהם? אם ירכב עליהם בשטח - יתפרקו, או יחזיקו מעמד? דרך אגב - באטר של JEEP אין דגם כזה(נפוץ בארץ - מבריק-כרום עם 2 בולמי זעזואים) - יש מצב, שעבדו עליי וזה חיקוי? במחיר כזה לא אכפט לי ;)
|