הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

5/22/2005 11:54:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  שחר שטייף עם תוכן  אופני "ג´יפ" ב 500 ש´ח...
נושא: אופני "ג´יפ" ב 500 ש´ח... תאריך: 5/22/2005 11:54:00 AM
מחבר/ת: שחר שטייף

אופני "ג´יפ" ב 500 ש´ח הם מותג בדיוק כמו שאופני "טיסו" ב 500 ש´ח הם שעון שוויצרי.
בקיצור - מדובר באופני מדבקה שאין כל קשר בינם לבין רכב השטח המפורסם. חברת ג´יפ ממתגת מספר דגמי אופני שטח בחו´ל אבל טווח המחירים שלהם הרבה יתר גבוה מאופני המדבקה שמציעים בארץ. אופני שיכוך מלא ב 500 ש´ח? זה לא רציני.

אם הזמנת... הזמנת. אין חזור. תרכוב, תהנה ואם תחליט שהספורט הזה מוצא חן בעיניך ממילא תרצה להתקדם לאופניים מדגם משופר. אני ממליץ שבפעם הבאה תפנה לאחד הפורומים באינטרנט להתייעצות לפני קניה. גש לחנות של ממש, תנסה כמה זוגות ואל תחליט לפני שמדדת את המידה ווידאת שהאופנים נוחים עבורך (כן, בדיוק כמו שמודדים נעליים ומכנסיים).

אגב, קסדה קנית? זה אביזר בטיחות חובה אפילו אם מחירו קרוב למחיר האופניים שרכשת.


חזרה לפורום