נושא: לורי, תודה לך ובגדול! תאריך: 12/9/2003 9:22:00 AM
מחבר/ת: דרור סופר
שסיפקת את הסחורה ובגדול, שהיית הראשונה, שהעמדת את הענף על הרגליים בכל תחרות בה השתתפת, שנתת לנו את האפשרות לרכל (לפרגן לך מאחורי גבך) ולהתפעל מכך שמעולם לא ביקשת דבר אלא קיבלת בשימחה, שהיה לך זמן לשוחח בטלפון ואפילו לתת את ההרגשה שאת מחייכת חיוך מלא (ואולי אף נבוך) מהצד השני של הקו, שהיית ונשארת לורי.
תודה, דרור.
|