הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

5/25/2005 8:39:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  אבי עם תוכן  מידה לאופניים
נושא: מידה לאופניים תאריך: 5/25/2005 8:39:00 PM
מחבר/ת: אבי

רציתי לדעת מהי המידה שתתאים לי באופניים אני 170 האם אופניים במידה L יהיו לי גבוהות מידית אני פשוט מעוניין באופניים יש שניה ואני לא רוצה סתם לקבוע עם אנשים שהאופניים יהיו לי גבוהות מידי תודה, ואם שחר עונה לי מצטער לא הצלחתי להבין את מדידת הגובה שלך אבל הכתבה מצויינת


חזרה לפורום