הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

12/19/2003 1:42:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  שלמה גרטמן עם תוכן  אני רכשתי באופני משיח ברמת גן
נושא: אני רכשתי באופני משיח ברמת גן תאריך: 12/19/2003 1:42:00 PM
מחבר/ת: שלמה גרטמן

350 ש"ח נעליים
100 ש"ח פדלים שימנו 515 משומשים
25 ש"ח קליטים של שימנו


חזרה לפורום