טקסט הודעת פורום
12/21/2003 1:25:00 PM
barak
KSM
נושא:
KSM
תאריך:
12/21/2003 1:25:00 PM
מחבר/ת:
barak
האם מישהו שמע על אופניים מדגם ksm ?
האם הם אופניי מדבקה ?
האם הם טובים למתחילים ?
חזרה לפורום