נושא: בני שלום, תאריך: 8/17/2002 9:14:00 PM
מחבר/ת: דרור סופר
אני מבין את שאלתך ואין צורך להתנצל אתה צודק. אנחנו ננסה לקבל לפחות מחלקם של הזוכים תמונה של המוצר בשימוש. לגבי השאלה אם המוצר סופק? אז כן כל מה שהזוכים פנו עד כה לגבות סופק בזריזות. שבוע טוב והמשך להעשירנו בעבודתך הטובה!
|