נושא: ייעוץ תאריך: 6/2/2005 8:32:00 PM
מחבר/ת: שלומי
שלום לכל החבר´ה פה קניתי אופניים של no fear נראות טוב רצח מאלומיניום עם זוג בולמיים איך הם ? למישהו יש פה ? ויש בהם חלקים של shimano צמיגי שטח משופרים 26*2.35 ידית הילוכים גריפ-שיפט של shimano מערכת מעצורים של shimano פרייל אוף של shimano מעביר אחורי + קסטה של shimano אני בסה´´כ רוכב מתחיל שרוצה לנסוע איתם בשטח ובעיר .. תודה לעוזרים שבוע הבא אני אמור לקבל אותם אז יהיה נחמד לשמוע עלייהם לפני גם לטובה ולגם לרעה
|