הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

6/2/2005 8:32:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  שלומי עם תוכן  ייעוץ
נושא: ייעוץ תאריך: 6/2/2005 8:32:00 PM
מחבר/ת: שלומי

שלום לכל החבר´ה פה
קניתי אופניים של no fear נראות טוב רצח מאלומיניום עם זוג בולמיים
איך הם ? למישהו יש פה ?
ויש בהם חלקים של shimano
צמיגי שטח משופרים 26*2.35
ידית הילוכים גריפ-שיפט של shimano
מערכת מעצורים של shimano
פרייל אוף של shimano
מעביר אחורי + קסטה של shimano
אני בסה´´כ רוכב מתחיל שרוצה לנסוע איתם בשטח ובעיר .. תודה לעוזרים
שבוע הבא אני אמור לקבל אותם אז יהיה נחמד לשמוע עלייהם לפני גם לטובה ולגם לרעה


חזרה לפורום