טקסט הודעת פורום
| 1/8/2004 12:06:00 AM |
|
נושא: אל תתיחסו למעלה בבקשה תאריך: 1/8/2004 12:06:00 AM
מחבר/ת: סופר שניצל
זה טעות באתר :o :p
אז אני רוצה להבין לא יהיו קטגוריות גיל אלא קטגוריות של רמות?? זה טוב ולא טוב וגם אחלה נושא לדיון אפשר להעלות את זה בפורום......... :D
|
חזרה לפורום |
|
|