נושא: מסלול חביב תאריך: 1/10/2004 6:42:00 PM
מחבר/ת: אבי דושניק
עשינו אותו באמצע ינואר כמפלט מן הגשמים. הדרך לשם אורכת כשעה מת"א, ממש לא נורא.
הגשר סגור לרגל שיפוצים, לכן יש לחצות את הנחל רק בהשכו או פשוט להישאר על אותה הגדה למשך כל הרכיבה.
המסלול המלא נמדד כ-38 ק"מ וביצענו אותם ב-3 שעות (שעתים רכיבה נטו).המסלול המלא ארוך מידי לשם טיול משפחות, לכן לטיול שכזה יש להגיע עם 2 רכבים ולעשות את מסלולי השבילים בלבד ללא קטעי הכביש.
מומלץ
|