נושא: נקודת המבט השונה - תאריך: 1/13/2004 11:50:00 AM
מחבר/ת: יוסי הלמן
:cool: כשאני רואה רוכב/ת אופניים, קסדה על הראש, תרמיל על הגב, פדלים מסתובבים, גלגלים נעים - אני רואה "אך ורק" רוכב אופנים!!! לכל דבר יש עת (במקרה הזה גם עט..). אולי..כשהרוכבים יעצרו למנוחה וכל אחד/אחת מהם יסיר את הקסדה, יקבלו כל אחד מהם/ן אישיות משל עצמם/ן ואז...נקודת המבט אולי תשתנה. אבל זה כבר לא קשור לרכיבה. לא כך? :eek:
|