הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

1/13/2004 11:50:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  יוסי הלמן עם תוכן  נקודת המבט השונה -
נושא: נקודת המבט השונה -  תאריך: 1/13/2004 11:50:00 AM
מחבר/ת: יוסי הלמן

:cool: כשאני רואה רוכב/ת אופניים, קסדה על הראש, תרמיל על הגב, פדלים מסתובבים, גלגלים נעים - אני רואה "אך ורק" רוכב אופנים!!!
לכל דבר יש עת (במקרה הזה גם עט..). אולי..כשהרוכבים יעצרו למנוחה וכל אחד/אחת מהם יסיר את הקסדה, יקבלו כל אחד מהם/ן אישיות משל עצמם/ן ואז...נקודת המבט אולי תשתנה. אבל זה כבר לא קשור לרכיבה.
לא כך? :eek:


חזרה לפורום