הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

1/16/2004 1:33:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  רון עם תוכן  צמיג טוב?
נושא: צמיג טוב? תאריך: 1/16/2004 1:33:00 PM
מחבר/ת: רון

שלום לכולם.
אני מחפש לקנות זוג צמיגים במחיר 200-240 ש"ח בסה"כ.סגנון הרכיבה שלי הוא רכיבת שבילים עד טכני בינוני בעיקר על כורכר ודרדרת (אזור רחובות כרמי יוסף בורמה וכו´).אשמח לכבל המלצות על צמיגים מתאימים במחיר הנקוב.תודה.


חזרה לפורום