טקסט הודעת פורום
| 1/16/2004 1:33:00 PM |
|
נושא: צמיג טוב? תאריך: 1/16/2004 1:33:00 PM
מחבר/ת: רון
שלום לכולם. אני מחפש לקנות זוג צמיגים במחיר 200-240 ש"ח בסה"כ.סגנון הרכיבה שלי הוא רכיבת שבילים עד טכני בינוני בעיקר על כורכר ודרדרת (אזור רחובות כרמי יוסף בורמה וכו´).אשמח לכבל המלצות על צמיגים מתאימים במחיר הנקוב.תודה.
|
חזרה לפורום |
|
|