נושא: לחברי היקר נגנבו אופניים בחיפה תאריך: 6/8/2005 6:17:00 PM
מחבר/ת: חבר שלו
לחבר שלי גנבו את האופניים לפני כמה ימים בדרך הים בחיפה.אם מישהו ראה מישהו רוכב על אופניי מרידה מאטס ספורט 700 עם בולם שחור של סאנטור מקדימה ואל איקס מאחורה והוא נראה חשוד(בלי בגדי רכיב,בלי קליטים,בלי קסדה וכפפות וכו´)נא להודיע פה או להתקשר למספר של חבר שלי-0545996112 בבקשה תגידו שאתם מהאתר קודם כי הוא אומר שאין סיכוי שיימצאו ולכן הוא לא כתב את ההודעה
|