טקסט הודעת פורום
1/28/2004 2:19:00 PM
אלעד בר-נתן
re סקירה
נושא:
re סקירה
תאריך:
1/28/2004 2:19:00 PM
מחבר/ת:
אלעד בר-נתן
ירון, אני מתכנן אולי לרכוש חישוקים כאלו, אז אם תוכל תגיד מה מצבם עוד 3 חודשים כדי שאדע אם הם מחזיקים לאורך זמן
תודה ;)
חזרה לפורום