נושא: בית גוברין תאריך: 6/13/2005 4:21:00 PM
מחבר/ת: קובי קורן
יופי של כתבה [כמו אחרות שלך] ורק הארה\הערה קטנה: תחליט שאתה לא עוצר בעילית ובספורט נשים ותמצה את הדווח גם במיקצי המאסטרס ב-ג-ד וכל הפודיומים\מיקצים ותראה שגם תהיה חלוץ בנושא זה וגם תקבל רייטינג גבוה... עלה והצלח גם בהמשך :)
|