טקסט הודעת פורום
2/6/2004 11:45:00 AM
דניאל
אופני iron horse
נושא:
אופני iron horse
תאריך:
2/6/2004 11:45:00 AM
מחבר/ת:
דניאל
האם החברה iron horse נחשבת פופולרית בארץ, ואם כן אז על אילו דגמים אתם ממליצים בשביל רוכב מתחיל.
ומה כדאי עם זנב קשיח או רך?? :cool:
חזרה לפורום