הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

2/8/2004 12:48:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  אייל נ עם תוכן  השוואה לאפיק
נושא: השוואה לאפיק תאריך: 2/8/2004 12:48:00 AM
מחבר/ת: אייל נ

הרכיבה על האפיק הייתה רק רכיבת ניסיון... (אופניים של חבר)
הההבדל בגדול בין האפיק לליקוויד הוא ששניהם לסגנונות שונים: האפיק מתאים לרכיבת קרוס קאנטרי והליקוויד לסגנון ALL MOUNTAIN (סגנון האופניים שחיפשתי).
לכן בגלל ההבדל הזה, לא התאימו לי האפיק ובזמן הקניה בחרתי את הליקוויד מול דגמי ALL MOUNTAIN של חברות אחרות.



חזרה לפורום