טקסט הודעת פורום
| 2/8/2004 2:47:00 PM |
|
נושא: אתה בטוח שזה הצמיג שלך? תאריך: 2/8/2004 2:47:00 PM
מחבר/ת: נעם כהן
אני רוכב קרוס-קאנטרי (דיי אגרסיבי), וגם לי יש את הצמיגים האלה (Tioga Factory 1.95 XC) ואני מסתדר איתם מעולה, בדרדרת, על הסלעים ועל כל משטח...
אז.. אתה בטוח שאלה הצמיגים שסקרת? :confused:
|
חזרה לפורום |
|
|