טקסט הודעת פורום
6/17/2005 11:02:00 PM
נועה
אופנים בכביש 6
נושא:
אופנים בכביש 6
תאריך:
6/17/2005 11:02:00 PM
מחבר/ת:
נועה
נפלו לנו אופני "גרי פישר" בעת נסיעה בכביש 6,סיפור ארוך.אולי מישהו מצא, או שמע משהו על זה?
חזרה לפורום