הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

6/17/2005 11:02:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  נועה עם תוכן  אופנים בכביש 6
נושא: אופנים בכביש 6 תאריך: 6/17/2005 11:02:00 PM
מחבר/ת: נועה

נפלו לנו אופני "גרי פישר" בעת נסיעה בכביש 6,סיפור ארוך.אולי מישהו מצא, או שמע משהו על זה?



חזרה לפורום