טקסט הודעת פורום
| 2/9/2004 8:04:00 AM |
|
נושא: TIOGA תאריך: 2/9/2004 8:04:00 AM
מחבר/ת: Shimon Koren
TIOGA שלי באו על GT I-DRIVE 2000 בשנת 2000 . יש לי עדיין צמיג אחד במחסן כמו חדש - אתה מוזמן לקחת בחינם (חיפה)! נ.ב. האופניים כבר ז"ל (SEAT MUST שבור) אך הצמיג שרד!
|
חזרה לפורום |
|
|