הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

2/9/2004 8:04:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  Shimon Koren עם תוכן  TIOGA
נושא: TIOGA תאריך: 2/9/2004 8:04:00 AM
מחבר/ת: Shimon Koren

TIOGA שלי באו על GT I-DRIVE 2000 בשנת 2000 . יש לי עדיין צמיג אחד במחסן כמו חדש - אתה מוזמן לקחת בחינם (חיפה)!
נ.ב.
האופניים כבר ז"ל (SEAT MUST שבור) אך הצמיג שרד!


חזרה לפורום