הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

2/9/2004 8:20:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  Shimon Koren עם תוכן  דיסקים
נושא: דיסקים תאריך: 2/9/2004 8:20:00 AM
מחבר/ת: Shimon Koren

היתרונות של בולמי דיסק הם רבים:
קודם כל - בלימה על רטוב (בולמי RIM פשוט לא עובדים בגשם או במעבר מים). נכון שבארצנו הגשומה זה לא הכי חשוב, אך לי הספיקה התרסקות אחת בלבד.
הדבר הנוסף הוא כח ומודולציה. נכון, גם בולמי RIM ניתן לנעול אך מי שחווה "בלימה עם אצבע אחת בלבד" מרגיש את ההבדל (והדגש הוא על מודולציה בבלימה בשבילים צרים)

חשוב!!!
כל הנאמר נכון ל SHIMANO 525/555. בבולמי HAYS התנהגות טיפה אחרת ובבלמי דוסק מכניים אין לי נסיון כלל.

מקווה שעזרתי..... :((


חזרה לפורום