הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

2/9/2004 8:51:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  Shimon Koren עם תוכן  !!! נ ג נ ב - GT I-DRIVE כסוף !!!
נושא: !!! נ ג נ ב - GT I-DRIVE כסוף !!! תאריך: 2/9/2004 8:51:00 AM
מחבר/ת: Shimon Koren

אופני GT I-DRIVE XCR2000 (ישנות יחסית, משנת 1999). נגנב בחיפה (פריצה)

צבע כסף עם בולם קדמי MARZOCI BOMBER אדום בעל שחרור QR20 - די נדיר בארץ !!!

כל היודע דבר או נתקל באופניים, מאד מתבקש לגלות את אחוות הרוכבים ולהרים טלפון לבעליו (טל ויסמן 054-852436) או אלי (שמעון 054-486160)

תודה מראש... :(


חזרה לפורום