נושא: !!! נ ג נ ב - GT I-DRIVE כסוף !!! תאריך: 2/9/2004 8:51:00 AM
מחבר/ת: Shimon Koren
אופני GT I-DRIVE XCR2000 (ישנות יחסית, משנת 1999). נגנב בחיפה (פריצה)
צבע כסף עם בולם קדמי MARZOCI BOMBER אדום בעל שחרור QR20 - די נדיר בארץ !!!
כל היודע דבר או נתקל באופניים, מאד מתבקש לגלות את אחוות הרוכבים ולהרים טלפון לבעליו (טל ויסמן 054-852436) או אלי (שמעון 054-486160)
תודה מראש... :(
|