נושא: על קצה המזלג תאריך: 2/9/2004 10:06:00 AM
מחבר/ת: אריק פרידמן
מנסיוני הקצר עם הדיסקים ,כרוכב xc ישנו שיפור בעוצמת הבלימה ,נדרש פחות כוח כדי להגיע לעוצמה וזה מקל על העומס באצבעות,כמו כן הם לא מושפעים מרטיבות (שלוליות וכו.). ישנם עוד יתרונות ,אבל אני אשאיר לאחרים יותר מנוסים. :o
|