הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

2/9/2004 3:47:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  Shimon Koren עם תוכן  בלמי דיסק לכל שילדה
נושא: בלמי דיסק לכל שילדה תאריך: 2/9/2004 3:47:00 PM
מחבר/ת: Shimon Koren

אחורי - רוב חברות האופניים יגידו - "אם בשלדה יש מקום לחיבור (אחורי), אפשר ואם לא הדבר יפגע באחריות". בפועל, ישנה חברה אחת (לא זוכר בדיוק את שמה) שמיצרת צתאם לחיבור קליפר אחורי לכל שלדה. אני אישית לא היתי הולך על זה (לך תדע איך השלדה BUTTED במקום הזה...)
קדמי - הקליפר מתחבר למזלג ורוב המזלגות באים עם מחברים באחד משני סטנדרטים. המגבלה היחידה היא גודל הרוטור (דוגמא: FOX הכריחה את SPECIALIZED להחליף 8" ב 6" במזלגות TALAS)
בהצלחה :)


חזרה לפורום