נושא: שימון אופניים, דגשים תאריך: 2/9/2004 4:00:00 PM
מחבר/ת: Shimon Koren
- החשוב מכל - לאאאאא WD40!!! (זה לא שמן בכלל). ישנם כמה שמנים יעודיים לאופניים ("רטוב" או "יבש", תשאל בכל חנות).
- חשוב לשמן בעיקר (ורבים יגידו !רק!) את השרשרת. קודם נקה (DEGREASER) ואחר כך תשמן. תן לשמן להתיבש כמה שעות ונקה שאריות .
- ההמלצות האשיות (ענין של טעם וריח) הם: לנקות עם DEGREASER של MOTOREX לשמן בקיץ (כשיש המון פודרה) ב FINISH LINE יבש ובחורף ב FINISH LINE רטוב. אני גם ממליץ לא להשתמש בתרסיס אלה בבקבוק.
|