נושא: לשטוף במים ומטלית עם סבון תאריך: 2/10/2004 8:23:00 PM
מחבר/ת: שחר שטייף
לשטוף במים בזרם חלש. לא להתיז בכוח, במיוחד לא לכוון של מיסבים וצירים. התזה בכוח גורמת לכניסה של מים ולכלוך למיסבים ומקצרת את חייהם. אפשר ורצוי להשתמש בדלי עם תמיסת סבון מדוללת ומטלית בעזרתה מנגבים את שכבת הרפש האחרונה מהשלדה והחלקים. את השרשרת מנקים באמצעות מברשת וסבון ייעודי (אפשר גם עם סבון כלים פשוט). בסוף שוטפים שוב במים נקיים ומשאירים להתייבש. אפשר להשתמש במייבש שיער לייבוש מהיר. אחרי הייבוש משמנים את השרשרת בשמן מתאים. אפשר להוסיף שפריצים של שמן סיליקון/טפלון (לא WD40 !!!!!!) על המעבירים, הידיות וצינורות הבולמים. רצוי לתת טיפת שמן צמיג או גריז קל לידיות של השחרור המהיר (אוכף, גלגלים - למנוע התקעות) ולראשים גלויים של ברגי אלן (כדי למנוע התפתחות חלודה). טיפול גירוז במיסבים ובציר המתלה - לפי המלצת המכונופן שלך או לפי המלצות הייצרן.
|