טקסט הודעת פורום
2/11/2004 12:21:00 PM
לירן
כנס...
נושא:
כנס...
תאריך:
2/11/2004 12:21:00 PM
מחבר/ת:
לירן
נקה עם קיטור!!!
ואח"כ תשמן עם שמנים מיוחדים לאחר הקיטור...
יש אותם ב"רוזן ומינץ"
חזרה לפורום