הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

2/11/2004 12:21:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  לירן עם תוכן  כנס...
נושא: כנס... תאריך: 2/11/2004 12:21:00 PM
מחבר/ת: לירן

נקה עם קיטור!!!
ואח"כ תשמן עם שמנים מיוחדים לאחר הקיטור...
יש אותם ב"רוזן ומינץ"


חזרה לפורום