הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

6/20/2005 10:59:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  עזרי חבה ספורטאים עם תוכן  רישום מוקדם ללא תשלום ?
נושא: רישום מוקדם ללא תשלום ? תאריך: 6/20/2005 10:59:00 PM
מחבר/ת: עזרי חבה ספורטאים

נרשמתי מוקדם דרך האתר והבנתי "שחסכתי" את דמי הרישום בפועל שהגעתי לבית היערן נגבו ממני 50 ש"ח , אז או שלא הבנתי את הנכתב או שחלה טעות ?
יש למישהו מושג ?


חזרה לפורום