טקסט הודעת פורום
| 6/20/2005 10:59:00 PM |
|
נושא: רישום מוקדם ללא תשלום ? תאריך: 6/20/2005 10:59:00 PM
מחבר/ת: עזרי חבה ספורטאים
נרשמתי מוקדם דרך האתר והבנתי "שחסכתי" את דמי הרישום בפועל שהגעתי לבית היערן נגבו ממני 50 ש"ח , אז או שלא הבנתי את הנכתב או שחלה טעות ? יש למישהו מושג ?
|
חזרה לפורום |
|
|