טקסט הודעת פורום
2/12/2004 4:14:00 PM
alex
אופני ג´יאנט זה טוב ליהודים
נושא:
אופני ג´יאנט זה טוב ליהודים
תאריך:
2/12/2004 4:14:00 PM
מחבר/ת:
alex
אני מעוניין לקנות אופני ג´יאנט XTC SE2 האם כדאי?
האם מישהו התנסה באופניים אלו ויכול להמליץ לי לטוב או לרע.
אודה לתגובה :D
חזרה לפורום