הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

2/12/2004 4:14:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  alex עם תוכן  אופני ג´יאנט זה טוב ליהודים
נושא: אופני ג´יאנט זה טוב ליהודים תאריך: 2/12/2004 4:14:00 PM
מחבר/ת: alex

אני מעוניין לקנות אופני ג´יאנט XTC SE2 האם כדאי?
האם מישהו התנסה באופניים אלו ויכול להמליץ לי לטוב או לרע.
אודה לתגובה :D


חזרה לפורום