טקסט הודעת פורום
| 6/22/2005 2:51:00 PM |
|
נושא: אני עם שקית שורש כבר 4 שנים תאריך: 6/22/2005 2:51:00 PM
מחבר/ת: ערן פלד
השקית מוקפאת בכל פעם מחדש ולשמחתי היא נראית חדשה וללא פטריות ושאר ג´יפה. אני מרוקן ממים מגלגל ושם ליד הקפה :) שימוש בשקית מרגע היציאה מהמקפיא כ 15 דקות - אפשר לשים תחת מים ואז זה ממש דקה.
|
חזרה לפורום |
|
|