טקסט הודעת פורום
| 6/23/2005 4:06:00 PM |
|
נושא: שקית שורש תאריך: 6/23/2005 4:06:00 PM
מחבר/ת: לירון
גם אני מקפיא את השקית ושמעתי על זה מאנשים אחרים כך שאין עם זה בעיה וזה גם קל יותר וגם בטוח יותר כי אני יבשתי את השקיות שלי תמיד אבל הבעיה האמיתית היא צינור השתיה! הוא ממש לא מתאורר. :D
|
חזרה לפורום |
|
|