טקסט הודעת פורום
| 6/25/2005 1:48:00 PM |
|
נושא: שלום שרית תאריך: 6/25/2005 1:48:00 PM
מחבר/ת: עודד לרנר
רוכבי אופניים מטבעם תמיד מוכנים לעזור. אם את תל אביבית, אני רוכב כפעמיים-שלוש בשבוע (עבודה, עבודה..), את מוזמנת להצטרף ולראות כמה קל לעלות/ לקפץ בקלילות מעל מדרגות. לא צריך בשביל הנ"ל אופניים ב-18k. עודד
|
חזרה לפורום |
|
|