נושא: giant XTC se2 תאריך: 2/16/2004 11:10:00 PM
מחבר/ת: shalom wulich
יש לי בדיוק את הדגם הזה שנה וקצת (של 2002). אחלה אופניים. קלים מאד במחיר סביר מאד! עם אבזור לא רע שיעבוד הרבה זמן. הם שיפרו משמעותית את היכולת הטכנית שלי בעיקר בעליות. ממליץ בחום רב. הסוגיה היחידה שעלולה להעיב (לפי דעתי) על החגיגה היא המשקל שלך. אני שוקל באזור 90 ק"ג על גובה 190 ס"מ ואחרי חצי שני הייתי צריך להחליף את כל השפיצים בגלגל האחורי כי הם נשברו לי אחד אחרי השני ובנוסף מוט הכסא התחיל להתעקם בגלל העומס עליו(כי גם הוצאתי אותו גבוה) אז החלפתי את המוט למוט של cane creek עם יכולת ספיגה. דרך אגב אני מוכר אותם אם אתה מעוניין.
|