טקסט הודעת פורום
6/26/2005 8:39:00 PM
דורון בלוך
אבדה משאבה - בין קיבוץ רמת יוחנן לנחל ציפורי
נושא:
אבדה משאבה - בין קיבוץ רמת יוחנן לנחל ציפורי
תאריך:
6/26/2005 8:39:00 PM
מחבר/ת:
דורון בלוך
בשבת האחרומה (אתמול) השארתי המשאבה כניראה ליד נחל ציפורי. מי שמצא, יבורך
חזרה לפורום