הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

2/29/2004 8:53:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  אריק עם תוכן  לרוכשים בחו"ל ,שימו לב!!!
נושא: לרוכשים בחו"ל ,שימו לב!!! תאריך: 2/29/2004 8:53:00 PM
מחבר/ת: אריק

לפני הנסיעה/הזמנה יש להצטייד באישור סוג ממשרד התקשורת. את הטופס ניתן להוריד באתר שלהם .ממלאים את נתוני המכשיר הספציפי שברצונכם להביא ,שולחים, ומקבלים אישור. זהו תהליך חובה אם מזמינים את המכשיר באינטרנט ,אחרת לא משחררים אותו מהמכס!!
לכל המתענינים ברכישה ,מומלץ להזמין באינטרנט מארה"ב ,הפרשי המחירים מאוד גדולים ,ואין מכס על gps!!!


חזרה לפורום