טקסט הודעת פורום
7/10/2005 4:10:00 PM
יונתן
התגנבתי לשם היום נראה בןןןןןןזזזז
נושא:
התגנבתי לשם היום נראה בןןןןןןזזזז
תאריך:
7/10/2005 4:10:00 PM
מחבר/ת:
יונתן
שמו שם טונות של אדמה ועובדים שם כמו משוגעים.
איך מגיעים? נרשמים?
חזרה לפורום