הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

7/12/2005 7:32:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  נאור.פ עם תוכן  מציע לכולם!!
נושא: מציע לכולם!! תאריך: 7/12/2005 7:32:00 PM
מחבר/ת: נאור.פ

למרות שאפשר להיכנס לשם מסביב בלי לשלם אל תעשו את זה-היום התעצבנו עלי וכמעט הזמינו עלי ת´משטרה שם-גם אל תבואו עם אופניים אם אתם לא מתחרים-המאבטחים יקחו לכם אותם!!
תאמינו לי אני חתפתי צעקות שם!
12.7.05


חזרה לפורום