טקסט הודעת פורום
| 7/12/2005 7:32:00 PM |
|
נושא: מציע לכולם!! תאריך: 7/12/2005 7:32:00 PM
מחבר/ת: נאור.פ
למרות שאפשר להיכנס לשם מסביב בלי לשלם אל תעשו את זה-היום התעצבנו עלי וכמעט הזמינו עלי ת´משטרה שם-גם אל תבואו עם אופניים אם אתם לא מתחרים-המאבטחים יקחו לכם אותם!! תאמינו לי אני חתפתי צעקות שם! 12.7.05
|
חזרה לפורום |
|
|