טקסט הודעת פורום
| 3/6/2004 5:31:00 PM |
|
נושא: שלום אמיר תאריך: 3/6/2004 5:31:00 PM
מחבר/ת: אסף
טריאל זה ממש שונה מטריאטלון טריאטלון זה קרוס קנטרי שקרוס קנטרי זה כביש ושטח וטריאל זה ביצועים עם האופניים קפיצות של כמה מטרים וכול תחום האקסטרים :mad: בברכה אסף :mad:
|
חזרה לפורום |
|
|