נושא: יש לחבר שלי מהולנד אופניים כאלו... תאריך: 3/8/2004 11:27:00 AM
מחבר/ת: עדן ענבר
בהולנד זה ללא ספק חוויה (מניסיוני האישי) כי זוהי ארץ מישורית והאופניים האלה בנויות לכך. אך אני גם יכול להעיד שבעליות הם סיוט לא נורמלי בגלל תנוחת השכיבת של הרכיבה בהן וגם בירידות הן פחות יציבות בגלל הגלגלים הנמוכים יחסית שלהן ובגלל שהתנוחה בהן היא שכיבה ולא ישיבה.
|