הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

7/14/2005 6:40:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  אסף עדני עם תוכן  לאמיר...
נושא: לאמיר... תאריך: 7/14/2005 6:40:00 PM
מחבר/ת: אסף עדני

איך בדיוק שברת דמו? או שאתה ממש מטומטם עם טכניקה שואפת ל0 שחושב שאם יש לו דמו אז הוא יכול לקפוץ 6 מטר או שלא היו לך אותם.


חזרה לפורום