טקסט הודעת פורום
7/14/2005 6:40:00 PM
אסף עדני
לאמיר...
נושא:
לאמיר...
תאריך:
7/14/2005 6:40:00 PM
מחבר/ת:
אסף עדני
איך בדיוק שברת דמו? או שאתה ממש מטומטם עם טכניקה שואפת ל0 שחושב שאם יש לו דמו אז הוא יכול לקפוץ 6 מטר או שלא היו לך אותם.
חזרה לפורום