טקסט הודעת פורום
| 3/8/2004 3:34:00 PM |
|
נושא: אחלה של רעיון!!! פיתוח חזי - זאת המילה תאריך: 3/8/2004 3:34:00 PM
מחבר/ת: עומר נהרן
קודם כל קבל ח"ח על הרעיון! דבר שני, אני גם מגיע מתחום הבניה העצמית אם כי אני מתעסק בתפירה. אבקש לשאול איך האופנוח מתנהג בעליות? (שטח או כביש)
|
חזרה לפורום |
|
|