טקסט הודעת פורום
| 3/10/2004 7:25:00 AM |
|
נושא: אחלה בחלה. תאריך: 3/10/2004 7:25:00 AM
מחבר/ת: חן
ביום כיפור האחרון יצא לי לרכב לצד דורון אם אני זוכר נכון שרכב על אופנוח :p כ35 ק"מ בין צומת ראם לקוממיות (לפני פלוגות) אחלה איש אחלה אופניים כן ירבו הפריקים של הענף.
|
חזרה לפורום |
|
|