הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

3/10/2004 7:25:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  חן עם תוכן  אחלה בחלה.
נושא: אחלה בחלה. תאריך: 3/10/2004 7:25:00 AM
מחבר/ת: חן

ביום כיפור האחרון יצא לי לרכב לצד דורון אם אני זוכר נכון שרכב על אופנוח :p כ35 ק"מ בין צומת ראם לקוממיות (לפני פלוגות) אחלה איש אחלה אופניים כן ירבו הפריקים של הענף.


חזרה לפורום