הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

3/10/2004 9:57:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  leo עם תוכן  שידרוג הילוכים ?
נושא: שידרוג הילוכים ? תאריך: 3/10/2004 9:57:00 AM
מחבר/ת: leo

יש ברשותי אופני הרים ז"ק ,הילוכים הם של 21 shimano ,עכשיו ברצוני להחליף ל 27 ,יש צורך בהחלפת כל מערכת ההילוכים ,"כולל כולם" ? מה קורה עמ השלדה בגלגל האחורי מקסטה 7 ל9 ? תודה רבה מראש


חזרה לפורום