נושא: תצטרך להחליף ממש הכל... תאריך: 3/10/2004 5:44:00 PM
מחבר/ת: שחר שטייף
קטסה, שרשרת, מעביר אחורי, ידית הילוכים אחורית - כל זה בטוח שתצטרך להחליף.
מעביר קדמי וקראנק (גלג´שים קדמיים)- יכול להיות שיוכלו להשאר - צריך לבדוק אם מותאמים גם לשרשרת צרה של 27 הילוכים. "שווה" ביקור אצל מכונופן לקבלת חוות דעת.
נאבה אחורית - רוב הסיכויים שלא תצטרך להחליף.
|