טקסט הודעת פורום
3/10/2004 10:53:00 PM
אריק פרידמן
עדיף טרייד אין
נושא:
עדיף טרייד אין
תאריך:
3/10/2004 10:53:00 PM
מחבר/ת:
אריק פרידמן
במחיר שתשלם על כל החלקים שפרטו פה החברה ,אמליץ לך פשוט להחליף אופניים..
חזרה לפורום