הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

3/12/2004 5:54:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  חזי ישמח עם תוכן  התנהגות האופנוח
נושא: התנהגות האופנוח תאריך: 3/12/2004 5:54:00 AM
מחבר/ת: חזי ישמח

תודה על הח"ח
לאחר הסתגלות מסויימת לתנוחה (קבוצת שרירים שיותר פעילה בתנוחה זו הנבנית לאחר אימון הדרגתי ) כמעט ואין הבדל בעליות למרות שלא ניתן לעמוד ולרכב כמו באופניים (דבר המאפשר שימוש בקבוצות שרירים רעננות) דרוש לסגל טכניקת רכיבה
המתאימה לתנוחה ברכיבת שטח הדבר דומה
ויש יתרון בזינוק בעלייה כי מתחילים לרכב בישיבה



חזרה לפורום