נושא: עליות ויציבות תאריך: 3/12/2004 6:05:00 AM
מחבר/ת: חזי ישמח
בקשר לעליות ראה תגובה לעומר בקשר ליציבות בהולנד אכן ישנם הרבה דגמי low racer בתנוחה יותר שעונה לאחור שמרביתם קצרים short wheel base שבאופן טבעי יציבים פחות מהדגמים הארוכים אולם באופן כללי דרושה הסתגלות לתנוחה והתנסות לא של רכיבה קצרה כמו כן לכל אחד מתאים דגם אחר וצורת היגוי ואורך אחר של אופנוח שיתאים אישית לגופו
|